Betingelser for køb og levering

Hvordan bestiller og køber jeg materialer hos Coop Skolekontakten? Her kan du få svar på de oftest stillede spørgsmål omkring materialebestilling ved Skolekontakten.

Hvad koster undervisningsmaterialerne?

Alle vores materialer er gratis – undtagen GoCook-forklæder og tyndskrællere. Det betyder, at Coop betaler alle omkostninger i forbindelse med udvikling og trykning af bøger, osv. Det eneste, du skal betale for, er pakning af materialerne og porto.

Prisen for fragt vil variere, alt efter hvor meget du bestiller. Det skyldes, at jo mere et undervisningsmateriale vejer og fylder, des dyrere bliver pakning og porto.

Hvordan bestiller jeg flere eksemplarer af undervisningsmaterialet?

Varen lægger du i indkøbskurven, hvor du også kan vælge, hvor mange styk du ønsker. Fra indkøbskurven kan du gå videre til betalingsdelen, hvor du også indtaster dine betalings- og leveringsoplysninger.

Hvordan kan jeg betale?

Du kan betale med Dankort eller bestille en faktura. Køber du ind på vegne af en institution – det vil sige, hvis du eksempelvis er underviser, har du også mulighed for at få tilsendt en elektronisk faktura. Husk at skrive navnet på institutionen, når du indtaster dine oplysninger – ellers har du ikke denne mulighed for betaling. Husk derudover at oplyse institutionens EAN-nummer, da der ellers ikke kan genereres en elektronisk faktura.

Når du betaler med Dankort og VISA/Dankort, trækkes beløbet for din bestilling ikke fra din konto, før varen er sendt af sted fra Coop Skolekontaktens lager.

Alle priserne er i danske kroner og inkl. 25 % moms.

Hvornår kan jeg regne med at modtage materialerne?

Levering sker normalt inden for fire hverdage.

Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder købet?

Fortryder du købet af en vare, kan du returnere den senest 14 dage efter modtagelsen. Den returnerede vare skal være i samme stand som ved modtagelsen, og du skal selv betale returportoen. Returner varen til:

Coop Danmark A/S
Att. Coop Skolekontakten
Roskildevej 65
2620 Albertslund

 

 

Hvad gør jeg, hvis der er fejl på varen?

Hvis du modtager et undervisningsmateriale, som har fabrikationsfejl eller mangler, kan du reklamere. Ifølge købeloven er der en reklamationsfrist på alle varer i 24 måneder gældende fra modtagelsesdatoen. Varen skal returneres til:

Coop Danmark A/S
Att. Coop Skolekontakten
Roskildevej 65
2620 Albertslund

Varen kan ikke returneres pr. efterkrav.

Er varen gået i stykker under transporten, kan du få tilsendt en ny vare.

Har du reklamationer, kan du kontakte os på telefon 2775 7548 (man-fre, kl. 9-16.00) eller skolekontakten@coop.dk

Hvad bruger Skolekontakten oplysningerne om mig til?

Dine oplysninger om navn, adresse osv. bruges kun internt i Coop til at sende dine varer og kontakte dig, hvis der skulle opstå et problem i forbindelse med leveringen.

Coop er forpligtet af PBS til at gemme transaktionsoplysningerne i fem år.

Hvem kan bestille?

Coop Skolekontaktens materialer er som udgangspunkt henvendt til skolelærere. Alle kan dog bestille materialer fra Coop Skolekontakten. Er du f.eks. diætist og ønsker en plakat af madpyramiden, er du velkommen til at bestille en plakat til din klinik.