Print side

Betingelser for køb og levering

Hvordan bestiller og køber jeg materialer hos Coop Skolekontakten? Her kan du få svar på de oftest stillede spørgsmål omkring materialebestilling ved Skolekontakten. Der er svar på spørgsmål om:

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål eller har du brug for hjælp til at finde og bestille et materiale, kan du kontakte Coop Skolekontakten på telefon 2775 7548 eller e-mail skolekontakten@coop.dk.


Spørgsmål

Hvad koster materialerne? - Coop Skolekontaktens nye prispolitik

Coop Skolekontakten har fået ny prispolitik (januar 2012), som nu gælder alle materialer og undervisningsmateriale, som du kan bestille på hjemmesiden. 

Alle materialerne er gratis. Det vil sige, at det er Coop, som betaler alle omkostninger i forbindelse med udvikling og trykning af materialerne. Det eneste, du skal betale for, er pakning af materialerne og porto. Det kalder vi fremover for fragtprisen. 

Prisen for fragt vil variere, alt efter hvor meget du bestiller. Det skyldes, at jo mere et materiale vejer, des dyrere bliver det i pakning og porto at sende varen.

Ved hvert materiale har vi skrevet en ’bedste-fragtpris’. Det vil sige, at vi har givet et bud på den bedste fragtpris ved det pågældende materiale. Et eksempel kunne være, at det fx ofte bedre kan betale sig at købe 2 eller 3 klassesæt frem for 1. 

Hvis I bor i området omkring Vejen i Jylland, er I velkomne til at komme forbi lageret og hente materialerne - helt gratis. Send en mail til skolekontakten@coop.dk eller ring på 2775 7548 (man-fre, kl. 9-16:00), hvis det har interesse. NB: Det vil dog først være muligt fra og med den 1. september 2016.

Nedenfor kan du se vores nye prispolitik illustreret med en graf.  

 

Hvordan bestiller jeg flere eksemplarer af materialet?

Varen lægges i indkøbskurven, som kun er synlig, når der ligger varer i den. I indkøbskurven kan du vælge, hvor mange styk af varen, du ønsker. Fra indkøbskurven kan du gå videre til betalingsdelen, hvor du også registrerer dine oplysninger.


Hvordan bestiller jeg flere forskellige varer?

Man kan godt bestille flere forskellige varer via en bestilling. Man betaler da kun et samlet beløb for port og pakning, som udregnes efter vægt. Du gør blot følgende:

  • Klik på linket 'Bestil xx-materiale', og der åbner sig herefter et nyt faneblad/en nye side. 
  • I det nye faneblad/nye side noterer du nu, hvor mange eksemplarer du ønsker.
  • Luk fanebladet.
  • Gå dernæst ind på den næste vare, du ønsker at bestille.
  • Klik igen på 'Bestil xx-materiale'. Nu kan du se, hvilke øvrige varer du har bestil og notere, hvor mange du ønsker af de nye vare. Du kan også slette varer igen. 
  • Fortsæt således, indtil du har bestilt alle de varer, du ønsker. Ved sidste varer gennemgår du dog hele bestillingen, så du også noterer navn, adresse m.
  • Til slut modtager du en e-mail-kvittering fra vores lager Rosendahl-Schulz, så er din bestilling gået igennem. Du modtager varene ca. 4-5 arbejdsdage senere. 

 

Hvordan kan jeg betale?
Du kan betale med Dankort eller bestille en faktura. Køber du ind på vegne af en institution – det vil sige, hvis du eksempelvis er underviser, har du også mulighed for at få tilsendt en elektronisk faktura. Husk at skrive navnet på institutionen, når du indtaster dine oplysninger – ellers har du ikke denne mulighed for betaling. Husk derudover at oplyse institutionens EAN-nummer, da der ellers ikke kan genereres en elektronisk faktura.

Når du betaler med Dankort og VISA/Dankort, trækkes beløbet for din bestilling ikke fra din konto, før varen er sendt af sted fra Coop Skolekontaktens lager.

Alle priserne er i danske kroner og inkl. 25 % moms.

 

Hvordan modtager jeg materialerne?
Vi sender dem til dig med Post Danmark. Leveringsomkostningerne betales af køber og er på 35 kr. ved levering i Danmark.

 

Hvornår kan jeg regne med at modtage materialerne?
Levering sker normalt inden for fire hverdage.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder købet?
Fortryder du købet af en vare, kan du returnere den senest 14 dage efter modtagelsen. Den returnerede vare skal være i samme stand som ved modtagelsen, og du skal selv betale returportoen. Se returadressen nedenfor.

 

Hvad gør jeg, hvis der er fejl på varen?
Hvis du modtager en vare, som har fabrikationsfejl eller mangler, kan du reklamere over den. Ifølge købeloven er der en reklamationsfrist på alle varer i 24 måneder gældende fra modtagelsesdatoen. Varen skal returneres til: Skolekontakten, Roskildevej 65, 2620 Albertslund. Varen kan ikke returneres pr. efterkrav.

Er varen gået i stykker under transporten, kan du få tilsendt en ny vare.

Har du reklamationer, kan du kontakte os på telefon 2775 7548 (man-fre, kl. 9-16.00) eller skolekontakten@coop.dk

 

Hvad bruger Skolekontakten oplysningerne om mig til?
Dine oplysninger om navn, adresse osv. bruges kun internt i Coop til at sende dine varer og kontakte dig, hvis der skulle opstå et problem i forbindelse med leveringen.

Coop er forpligtet af PBS til at gemme transaktionsoplysningerne i fem år.